Det är svårt att hänga med ibland.

Kategori: Allmänt

 
Det har stått väldigt stilla här nu ett tag, men det ser jag som ett gott tecken eftersom det betyder att det inte stått så stilla utanför datorvärlden. Jag vet inte riktigt var jag borde börja, så jag hoppar in någonstans mitt i alltihop. De senaste veckorna har till mestadels bestått av jobb i olika slag, det var riktigt kul hur mitt liv kunde gå från totalt händelselöst och arbetslöst till motsatsen.
Jobbade 75% i tre veckor med att städa på skolan i Sörmjöle. I samma veva blev jag även uppskriven som extra vikarie på dagis där jag varit två dagar, även på fritids skrev de upp mig som vikarie. På kvällarna har det varit mycket jobb på UG, även kallat världens bästa jobb. Där jag och två andra bland annat gjorde en riktigt otäck mörkerstig för ungdomarna, nu till helgen ska vi ha en mysig filmkväll. Som ett plus i kanten jobbar även 3 av mina närmaste vänner också på den gården.
Nästa vecka är det fritidsjobb som gäller, både i Sörmjöle och i Hörnefors, dessutom har jag blivit erbjuden att vara vikarie i skolcaféterian. Jag klagar inte.
Kommentera inlägget här: