"I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like"

Kategori: Allmänt

Att få jobba på ett konfirmationsläger är det bästa du någonsin kan jobba med. Jag hade inte bytt ut mina underbara somrar mot allt i världen. Våran ledarskola klår allt i världen
 

 
För det första får jag jobba tillsammans med världens härligaste gäng, och ifall vi vill vara pirater, ja då är vi såklart pirater!
Och att vi är på en av de bästa platserna som finns gör det hela ännu bättre!
 
 
Sen såklart, de som gör hela grejen möjlig, de fina konfirmanderna! På två veckor hann jag lära känna 30 stycken nya människor som är underbara och glada, en sådan stämning går inte att återfinna någonstans. Alla är glada och vill bara ha två underbara veckor, och det blev det, men en del slit från oss ledares sida, men det är det värt. Finns förmodligen ingenting jag inte skulle göra för dessa!
 
 
Och som om det inte kunde bli bättre. Samtidigt får jag umgås med mina allra bästa vänner!
Kommentera inlägget här: